Sabtu, 20 Mei 2023

New Winamp Playlist Update

Abang DJ - Setia Untuk Selamanya



Saat bintang bertahta
Dan rembulan tersenyum manja
Di saat malam itu
Kau dan aku
Kita berbagi cerita
Bersenandung tawa dan canda
Mengucap janji setia
Janji cinta
Hatimu dan hatiku
Telah menjadi satu
Bersatu dalam cinta
Semoga selamanya
Tak bosan-bosan aku memandangmu
Tak puas-puas aku merindumu
Begitu cantik, sempurna dirimu
Begitu baiknya hatimu, cintaku
Kita berbagi cerita
Bersenandung tawa dan canda
Mengucap janji setia
Janji cinta
Hatimu dan hatiku
Telah menjadi satu
Bersatu dalam cinta
Semoga selamanya
Tak bosan-bosan aku memandangmu
Tak puas-puas aku merindumu
Begitu cantik, sempurna dirimu
Begitu baiknya hatimu, cintaku
Tak bosan-bosan aku memandangmu
Tak puas-puas aku merindumu
Begitu cantik, sempurna dirimu
Begitu baiknya hatimu, cintaku

LINK 01 | LINK 02


Niken Salindry - Bojomu Sesok Tak Silihe


Bojomu sesok tak silihe

Yen rapenak tak balekne

Yen tak jajal penak tak gawene

Bojomu tak enggo selawase


Bojomu sesok tak silihe

Yen penak ora tak balekne

Tak rasakne seminggu wae

Yen rasane enak ratakbalekne


Reff:


Tak rasakne teko mburi teko ngarep

Karo mlumah karo murep

Yen pancen penak tak silihe

Bojomu ora tak balekne


LINK 01LINK 02

0 komentar:

Posting Komentar